Work in progress!!

Har med långa mellanrum tatuerat mig själv på benet, men pga en mammig Millan hinner man bara lite varje gång.

Men nu Är nästa hela benets linjer färdigt!
På vaden ska där bara ett ord och nån blomma till, och sen ska där några blommor till med likadana linjer upp på låret. Som för övrigt nu har en stoor fjäril över min gamla tatuering!!
Ska täcka en av mina nybörjar tatuering och vad täcker då bättre än en jätte stor fjäril med rosor eller nått runt? :D

Så när allt är färdigt i linjer ska jag fylla/skugga heela benet på en gång! Ajajaj kmr de va efteråt men de blir sket bra!

Tänker ochså fortsätta tatueringen upp på höften/sidan så långt jag når..^^.
Dock får jag nog stå upp o tatuera mig då. Haha...

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback