En mysig morgon med lilla Millan!

Gick upp kl 7 o käka frulle sen kaffe efter de!

Satte mig o kladda lite på naglarna. Blev sådär för ja drog linjer med en tandpetare för jag har ingen pensel till de än. Men se får duga!

Sen tog jag Millan i vagnen o Tajj bredvid o gick en timmes runda!
Hitta både björnbär & smultron o mumsa på längs vägen. :D super gott enligt Millan...!
Plocka ochså massa gräs till mina söta ninor!

Nä men denna morgonen va jätte lugn o mysig o har känt mig pigg o positiv!

Efter de har äntligen väggarna målats & tapetserats i vardagsrummet!! Bilder kmr imorron.

Kvällen spenderades med våra bästa vänner Calle&Emma + den lille knodden i maagen! <3
Grillning & en massa trams.... Säger bara : våra pojkvänner e stööörda!! ^^ HAHA!
Men skit rolig kväll har vi haft. :D

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback