Kvällprommis!

Igår va vi iväg o handla lite på kvällen efter att Pontus vatt o kollat knät igen på dan. Tyvärr fick han en jävla skit läkare som va riktigt otrevlig...

Iaf så fota jag mina kompisar när dom va ute o gick med mig.

Taizon, Skilla & Findus hängde med.
Findus stanna halvvägs men Skilla fotstte med så jag kunde fotta dom litta.
Sen hoppade Findus på när vi hadevänt o va på väg hem igen... :D

Då stanna Skilla o försvann.
Men en bit innan vi va hemma så hörde jag hur nån kalla bakom oss... O där kom Skilla o mjaua allt va hon kunde. ^^

vi fick ju såklart vänta på henne o när on närma sig såg ja att hon flåsa med munnen öppen. Sen framme vid oss la hon sig pladask ner på marken och flåsa ännu mer... Haha.
Hon palla inte trycken hela vägen..

Så jag erbjöd mig o bära henne med de ville hon aaabsolut inte!
Så Findus gick bredvid henne hela vägen hem o peppa på sin mossa! :D

Mina djur e bäst! <3

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback