Jahapp!

Idag har jag packat ihop tatueringgsgrejer & tvättat!

Sen körde vi o handla lite & for inom gymmet på vägen hem!

Igår när vi tränade ville de sig inte alls för min del. Så fort jag ansträngde mig & tog i så mådde jag illa.
Därför klara jag bara träna bröst o fick sen hoppa triceps efter en övning.

Så idag fick jag köra en övning triceps till o börja med, sen fortsätta på de vanliga rygg/biceps som planerat.

(Min gymkompis Millan va med som alltid) 😘



Dock har jag fått SKIT ONT i ryggen mellan skulderbladen.
Molar, hugger & värker o de gör speciellt ont när jag rör på mig, så pass att jag tappar andan hela tiden.
Kan inte heller ta några djupa andetag utan att de hugger. :-/

Hoppas de försvinner fort iaf för vi har mkt o göra innan jul!! Krya på min rygg. 😉

Nu kollar jag Äntligen Hemma julspecial o dricker mitt goda kaffe! 


(Mitt hår är nu ett enda stort ruffsigt ris!! Inpackningar till tusen framöver & iiinga blonderingar! Men jag hann iaf bli näästan helt blond! Bara topparna kvar nu. :D )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback