JULAFTON!

Åter igen har en Julafton gått mot sitt slut!

Denna gången blev lika bra som tidigare jular. Även om jag inte förvänta mig de pga omständigheter. Glad e jag iaf för att den blev så bra!! <3

Började dagen med att handla frukost.
Sen började pontus med att bära in lite ved, & jag drog igång mitt julaftonsbak.

Saffrans-vaniljbullar & knäck.
(Sen kom älskling & hjälpte mig med köttbullar & potatisgratängen). 







Innan mamma &co kom, så lekte Pontus med 2 överlyckliga vovvar & jag höll utkik så inga promenister kom gåendes på grusvägen med nån liten vovve som inte ville blir påhoppad. Haha.


Tända ljus är ett måste!



(Fick en superfin julgrupp av Fegge).


SEN BLEV DE KALLE ANKA DAX!
Med massa julstämning, julgodis & glögg. 



SEN KOM TOMTEN!! Undra vem de kunde va? ^^ haha. 

Millan blev superglad för alla julklappar & jag fick många jätte fina!
Av mamma fick jag jätte söta örhänge, näspiercing, hårolja:inpackning, akvarellfärg/canvas/penslar & ett super fint linne. ♥️



Efter det fortsatte vi på maten & dukade fram vårt mumsiga julbord.











Efteråt drack vi kaffe & snackade en massa innan dom körde hem & jag & älskling kollade lite av "surviving chrismas" & sen "a christmas carol" när vi lagt oss. Den filmen e superfin!

2 lyckliga vovvar som fått tuggben, aktiveringaboll & gosedjur!
-------—----------—---------—------------


TÄNK ATT ÄNNU EN GÅNG ÄR JULEN ÖVER!
Tiden går aaaldelles för fort. 
Men stort tack till min älskade familj. ♥️

Idag fortsätter julfirandet med Pontus familj med middag & julklappar!
MILLAN LÄNGTAR EFTER MER JULKLAPPAR. ^^ haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback