Nagelverkstan på g.

Ja nu är iaf nagelverkstan så gott som igång.
Sladdar huller om buller & iskallt i rummet, men de funkar iaf till mig själv & ognälliga familjemedlemmar. ^^ haha.

Tatueringsgrejerna har ja fortfarande inte fått tid o ta tag i, men sålänge ja inte fått min stencilmaskin så drar ja inte igång.

Så just nu står de bara lite bord & nagelsaker inne i studion. :D

Längtar tills allt är klart! & Rummet utanför är målat & fixat de med. Kmr bli skit bra. :D

Idag blev de naglar på syster o då testa ja för första gången vita tippar.
Har bara målat vitt innan dom få ggr ja gjort fransk, men nu prova ja tippar & de funka bra. 

På mig själv blev de som vanligt "rörigt". Haha. Ja kan aldrig bestämma mig hur ja vill ha de. Så jag gör alltid olika på varje hand o på så sätt kan ja ju välja 2 olika designer. ;P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback