Storhandling

Millan & jag tog den vanliga rundan & Ja man kan ju inte påstå att de e speciellt kul o storhandla dom gånger alla andra ochså gör de....!! Usch! Människor som står mitt i vägen överallt. Haha.

Men fick iaf handlat allt ja skulle på Maxi & City Gross. 
Massa mat som - kaffe - potatis - julskinka - köttfärs - prinskorv - brieost - grönsaker - bacon - fil - ägg - rödkål - bröd m.m, blöjor, stor kattmat, kattsand, diskmaskintabletter, m.m, m.m. 

Allt gick på 1500 :-. Alldeles lagom. :D

Nu ska vi bara iväg den 23 o handla dom sista julklapparna till lilla Millan!
De kmr iiiinte bli lätt för då är där minsann maassa folk ute. Usch igen! ^^







Kommentarer
FlizanLizan säger:

Hejsan

Sugen på en ny header eller design? Klicka då in på min blogg eller min portfolio för mer info. http://flizanlizan.blogg.se/portfolio

2013-12-21 | 12:38:45
Bloggadress: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback