Ååh sköna fredag!

Veckodagarna e alltid så enformiga o stressiga, så när helgen kmr ändras dagarna iaf lite.

Jag har hela veckan funderat & funderat, o nu äntligen tror jag att jag kommit fram till en bra plan.
Dock inget jag berättar om riktigt än, men de kommer nog bli skit bra. :D

Idag fixade jag mammas naglar, gele & glitter på hennes egna naglar. :-)

Sen hämta min Stora älskling mig & min lillälskling!
Körde till Örkelljunga, handla lite på netto för att sen åka en sväng till pontus pappa o kolla vad som behöver göras på bmwn.

Efter fick vi jätte god mat hos mamma för att sen skynda oss hem o lägga Emilia innan Gladiatorerna började. ^^

fasten jag går hemma mkt så har vi aaaalltid nått o göra. & alltid stress & massa tider o passa.
De e en jäkla tur som de e i nuläget att jag får fixat hemmet och middagen innan Pontus kommer hem från jobb. Annars hade de fan vatt kört på helgen. Haha....

Imorron ska vi bada med våra vänner & deras barn! De blir trevligt. :-)

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback