Go träning!

Det blir alltid så mkt roligare o träna när
Man kan träna tsm med någon.
Köra samma övningar o byta mellan seten. :D

Dagen började med en sväng till biltema, sedan till bror för o kolla deras nya lya & för att lämna Millan till sin Mormor i några h.

Skulle egentligen kollat bio, men den ända sevärda filmen gick för tidigt på dagen.

Dock fick vi ett skönt träningspass tsm & lite egentid där iaf! Idag körde vi biceps/rygg.
Jag ska köra blandade övningar på alla muskker varje gång i o m att jag inte kmr träna lika ofta som älskling.
Han delar ist upp musklerna. Men idag hängde jag på hans schema! :-)

Mätte oss innan vi for in till Äholm och åter igen blir jag JÄTTE GLAD, över mina mått! Har tappat ännu fler centimetrar.
Endast genom att promenare/ träna så gott jag hinner, men ändå äta som vanligt. ( nyttigt med kvällsfusk). Haha.

Och förresten. Bild kmr på min nya hårfärg! :D

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback