Kristaller & stenar!

Som jag nog skrivit tidigare så går jag & min mamma ju en kurs i andlig utveckling. Vart den leder får vi se...
Men förutom de så har Jag har alltid vatt faschinerad av alla fina olika kraftstenar & vad dom har för innebörd och betydelse.
Har samlat på mig lite olika men sen bara låtit dom ligga utan att användas.

Men nu fick jag ett ryck o letade fram alla mina vackra stenar & renade dom så jag kunde hänga upp dom i fönsterna i små söta påsar. :D

Suget kom pga att jag fick hem min fina nya pendel som jag har väntat på i en vecka.
Tyvärr ville den inte alls samarbeta med mig ikväll när jag testa den. Men vi försöker på nytt imorron. :-)

Nu väntar jag bara på att jag ska få mina tarotkort ochså så jag kan lära mig de med. Såå spännande! :D:D:D

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback