Medial utvecklingskurs!

Ja igår var det fjärde träffen & den handlade om psykometri.

Vi skulle ta med bild på en avliden person & ett smycke som tillhörde en själv.
Bilder & smycke las i olika kuvert som vi sen skulle välja ett o försöka få bilder av vad som fanns i.

gången innan de va en riktigt lyckad gång för mig. Men denna gången gick de inte alls bra....!
Den ända framgången var att jag tidigare i veckan föreställde mig vilken bild Pontus skulle välja på den avlidne personen.
Fick direkt en bild till mig!!

När jag sen fick se vilken han skickat till mamma för utskrift så rös jag i hela kroppen.. För de va rätt foto! Jag såg rätt bild tidigare i veckan... Sååå jäkla häftigt! :D och de e ett tecken på att man kan träna upp sin intuition. ^^

Förhoppningarna steg iaf med de inför kvällen för att sen förstöras när personen som läste mitt kuvert gissa helt fel. :-/ (ochså nybörjare) tyyypiskt!
Men mamma lyckades riktigt bra med sitt så då va de helt enkelt hennes tur o få lite framgång inom sig själv. :D

Idag hade jag avslappning till mysig musik när lilla vilden sov.
O efter det fick jag maassa energi... Så den gick åt till o dammtorka, tvätta, dammsuga & plocka iordning.

Ikväll blir det gladiatorerna & mys med våra vänner! :-)

//

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback