Nail art idag med!

Ja jag fick tid över efter att Millan somnat, så jag övade lite mer!
Såå jäkla kul o pyssla o dekorera!

Snart får jag hem lite mer glitter, fimostavar, klistermärken & andra roliga dekorationer så då ska även de testas. :D
Fattas nu bara fler lacker så man har lite roligare färger att välja på till linjer, blommor m.m. :)


Hör av er om ni e sugna på snygga naglar! 150 :-

(räkna med att de tar lite extra tid för mig att göra dom, o att dom kanske inte håller riktigt lika länge som om en utbildad & erfaren hade gjort dom). Men därav priset!). :-)

//


Kommentarer
Erica säger:

Hej fina naglar du har gjort. Jag skulle gärna vilja ha fina naglar till den 2e november. Jag har väldigt korta naglar på min vänstra hand då jag har varit nagelbitare men den senaste tiden så har jag rivit av dem vet ej varför Och jag undrar om du skulle vilja göra det på mig ? Jag bor i ängelholm. vilken dag och tid mellan den 27-31 oktober kan du ? Då jag är bortbjuden på bröllop den 3 november så vill jag gärna vara lite extra fin. Är det gelenaglar du gör? Vart i ängelholm gör du naglar.. Du kan maila mig eller skriva på bloggen på bloggen kan du även klicka i privat så ser jag bara på det.. och ingen annan.. hoppas på det bästa.. jag vill gärna ha rosa glittriga tippar normal långa typ en cm utanför fingrarna. går de?

Svar: Hej. Tack. :) men jag gör tyvärr inte naglar mer än på några kompisar ibland. Så du får leta vidare efter nån annan som kan fixa dom. Kan dessutom inte göra på korta nedbitna naglar, för jag vet inte tekniken för hur de ska hålla. Mvh
Jannike

2014-10-13 | 19:53:28
Bloggadress: http://surpricebox.com/vardagsliv/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback