Svårakötta blommor!

Jag hade med mig maassa blommor hit till huset när vi flyttade! O alla va så jäkla fina för dom trivdes skit bra i lägenheten!

Dom trivdes här med ända tills de börja bli kallt ute o vi börja elda med ved.
Då är det varmt på dag/kväll - kallt natt-morgon!

De gillade dom iiinte!
Så där har många av mina jätte fina blommor börjat vissna.
Ampelliljan som är i den vita hängkrukan hade blivit jätte stor, men nu är den vara liten o vissen.
Mina älskade hjärtan på tråd som
Frodades o blev såå fina i lägenheten trivs iinte alls!! Dom e tyvärr snart färdiga o kastas.. :-/.
Förhoppningsvis klarar resten av blommor sig kvarvarande delen av vintern.


Men Vissa trivs ju faktiskt fortfarande bra. Dom lite tåligare blommorna. :D
Porslinsblommorna blommar
O växer jätte mkt, & garderobsblommorna får jätte många skott. Till och med den lilla som jag själv planterat efter att den knäckts av.
Kaltusarna trivs ochså. Haha.. ;P

I fortsättningen blir det minsann bara rejäla blommor som inhandlas!
Kunde dock inte låta bli o köpa dom söta blommorna i köksfönstret! Haha. ;D
Men förhoppningsvis klarar dom sig.

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback