Åh vilket fint väder!!

Solen lyser o de glittrar överallt där det är snö. Så jäkla fint!! :D

Idag har jag, Millan & Tajj gått en runda på 1,5 h. JAG HITTA EN NY RUNDA! :D
Lite längre än den första jag hitta, men mycket mysigare! Speciellt i detta underbara vädret!

Så nu heter dom rundorna ettan & tvåan ist. :D haha.

Jag hade mobilen o ville fota lite fina vinterbilder men då beslutade den sig efter 2 bilder för o dö.. Inget batteri! Sååå typiskt. ^^

Igår va jag & Millan ute hos kaninerma för första gången utan vagnen. De va så jäkla skönt o kunna ta med henne ut så lätt! Kmr bli så mkt lättare o roligare o va ute nu när hon kan va med ist för o sitta i vagnen o ha tråkigt!


Sista nätterna har vatt hemska då både jag & Millan vaknat konstant hela tiden. Jag ( och Emilia) har även haft sån fruktansvärd otur senaste veckorna.
Trots de så känns allting så kul just nu. E verkligen peppad på o ta tag i mitt liv, mina intressen, träningen, djuren, Emilia, familjen & en inkomst!
Har stora planer på gång o ser fram emot detta året med sommar, sol, djur & renoveringar m.m.

Ha en bra kväll alla! :D

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback