Mysfredag!

Ja igår fick jag & älskling en eftermiddag/kväll, helt för oss själva!

Åkte först till ugglebadet o badade. Sen satte vi oss på Chaplin i klippan ( huvudrätten va inte värt pengarna), men det var ändå jätte mysigt & förrätten va sketa god!
Skulle ätit på rackis som e myycke bättre, men typiskt nog va där stängt!

Sen hämtade vi Millan igen vid nio o körde hemåt, nöjda & glada!

Tack för en väldigt ovanlig kväll älskling! Det behövde vi! Älskar dig!! <3

Idag tränar älskling (jag e avis), o sen är det kalas för syster kl 2.
Ikväll ska vi till tage&Jenny o käka Tacos! Det Blir trevligt! :D


(IMORRON SKA JAG TATUERA MIG!) iiiish... Nervöst! Bara jag som tatuerat mig själv & andra under dom sista 3 åren så det kmr kännas konstigt & säkerligen gör mkt ont!! Ryggen e vääärst!! Haha. :-)

//


Kommentarer
Sara säger:

Vitlöksbrödet är riktigt gott!

Svar: jaa visst e de. :D
Janniiike

2013-01-16 | 09:52:49
Bloggadress: http://akeeper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback