Ebbas Fik & jänkebilar!

Igår hade vi e jätte trevlig dag med Jossan & Matthias!! :D

Först möttes vi upp här hemma, sen åkte vi jänke ner till Ebbas fik i hbg!
Millan tyckte de va jääätte kul o åka aggabiil som hon säger ^^ haha.
En riktigt liten raggarbrud!

Ååh jäklar va jag har saknat mitt gamla
Liv....

Innan vi fick Millan va vi ute med raggarbilar, fredag&lördag vaarje helg. Och heeela min graviditet va jag Chaffis nr 1 i polarens cadillac! Missade inte en ända runda.
Musiken dåna & ölen flöda......!!! :D
Fast inte längre för mig som va gravid. ^^ haha.

Men När vi fick Millan fick vi släppa heela vårt gamla liv & starta ett helt nytt med barn, köpa hus & jobba.

Så Nu äntligen börjar bebislivet släppa & Millan e stor nog för att åka med ist.
Dock vill ju ingen anpassa sina bilar när det är rundor efter ett barn så därför har inte rundorna börjat för oss än, men snart nog har vi egen bil o kan hänga med överallt o ha med lilla Millan!

Men hela den känslan kom tillbaka igår när vi på kvällen åkte ut med jänken & gled. Jag körde & dom andra drack öl. Precis som förr! :D

Det var verkligen efterlängtat & jag njöt av o få ratta stor ratt igen. :D

Tack för igår!! <3

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback