En dröm!

Igår var jag & älskling (med hjälp av Marthin) i Göteborg o uppfyllde vår gemensamma dröm!!

Vi köpte en CADILLAC coupe deville -64. Vårt barn nr 8.... ^^ haha. Tillökning i familjen. :-)

Ååååååh! Heelt underbart! :D <3

Äntligen kmr vi ut på alla rundor igen, med eller utan barn. Och nu är det baara VÅR bil! O jag e lyycklig!! :D

Absoluta drömmen hade ju vatt en Cadillac -59! Men då snackar vi höga prisklasser för det skicket vi vill ha den i.
Så nu fick vi en riktigt fin bil i en "lägre" prisklass.

I helgen börjar vi med 15 mila, o de ska bli sååå gött! (självklart e jag chaffis ;P).

Idag har vi tvättat bil, städat bil, handlat inför en vaxning & polering av kromet imorron, glidit runt, badat i Östra med Millans faster + familj & jag har jobbat lite.

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback