Ekki-Design!

Jag har alltid velat starta ett eget företag men inte vetat med vad, utan bara att jag ville jobba för mig själv!

Tatueringar är jag inte intresserad av o jobba med på heltid för då måste man kunna tatuera in allt på alla o de kan jag iinte!

Ville starta något med naglar, men inte på heltid & dessutom har jag ingen utbildning inom de utan är självlärt som med allt annat.

Därför kom jag på iden om HUNDHALSBAND! (finns ju visserligen redan olika sidor där man kan beställa efter sitt eget tycke, men vem säger att det inte kan finnas fler försäljare?) ;D

Jag har alltid vatt pysslig av mig & älskar att hålla på med händerna, men det blir så mkt mer allvarligt & noggrant när det handlar om tatueringar & naglar än när man ska tillverka något och sen sälja det.

För några år sedan så limmade jag & målade på sten som jag sen sålde, men det tog så lång tid & folk ville inte betala vad det var värt, så därför fick jag absolut ingen förtjänst på de.

Men Hundhalsband är lättare att göra & mer i rätt prisklass för alla människor.
Sen har nästan alla hund & man måste byta halsband rätt så ofta när dom slits upp.
Och om inget annat så köper man ju halsband för det är roligt & fint att byta. :D

Så jag tänkte dra igång o tillverka egendesignade hundhalsband i Halvstryp av olika modeller & helt fasta med knäppe.

Ska nu i början bara sälja som en hobby, tills jag köpt på mig tillräckligt med olika material så man kan variera sig. Måste ochså hitta min speciella design som följer alla halsband framöver.
Såååå SPÄNNANDE!!

Ett plus är ju att jag älskar hundar (o katter som jag ochså ska göra till).
I framtiden hade de vatt kul o sy täcken m.m ochså. :-)

Sen det ska startas hemsida & säljas på olika marknader & event m.m för att sprida mitt märke! :D
Detta känns verkligen skit bra!
Men Nu ska jag bara träna en massa först så jag hittar tekniken.. Haha.
Här e bild på mitt absolut första nomehalsband iaf! :D

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback