Fara & flänga!

Emilia hade sin värsta dag någonsin idag.
Riiiktigt, riktigt jobbig!
Så pass jobbig att jag fick åka hemifrån för o få lite avlastning av mamma.

Vissa dagar är värre än andra & idag var en värre dag. Bara bråk, böl, skrik, trots & måste röra allt man inte får röra dag!

Efter en tur till mamma for jag iaf in till ängelholm för o möta upp Pontus som skulle hämta trall på ByggMax till vår uteplats som han håller på o bygga!
Han e Snaart klar minsann! Ska bli så gött med fina sommarkvällar, grillen igång & en god öl på en super fin altan! :D

Kokos blev inte allt för glad av att behöva åka bil idag, men lämna henne själv med tajj går inte än.

Nu har jag jobbat några h, och druckit kaffe samtidigt som jag läst om olika kontaktövningar för valp.

:-)

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback