Idag känns allt så bra!

Många dagar på sistonne har vatt åt de sämre, men idag så känns allt mkt bättre!!
Tiden flyter på fint, vi får mkt gjort här hemma, Millan har vatt på jätte bra humör jämfört med sista veckan då hon varit riktigt bråkig, jag känner mig mer utvilad & börjar bli lite mer uppfyllt med energi igen!

Jag brukar alltid ha fullt med överskottsenergi... Fixa med allt samtidigt, orka tusen saker & tycka det är kul att ha fullt upp. Men nu har all den energin varit väck länge.
Så därför känns de verkligen skönt o få känna lite glädje över o göra saker igen. :-)

Har lite planer nu som jag ska försöka få igång & ska verkligen jobba på att fördela tiden rätt & att uppskatta och ta vara på dom bra stunderna!

Gymmandet har tyvärr blivit lidandes pga min orkeslöshet & all stress det vatt på sistonne, men lite passa då & då har de blivit!
Men nu ska jag försöka ta tag i träningen igen, o jag började idag med en lång runda med bara Taizon!
Världens duktigaste Taizon!!! <3

Som andra säger : till sist kan man ha guidad rundtur här hemma på Jannikes djurpark! O jaa.. Jag älskar djur & dom betyder såå mkt för mig!
Kommer aldrig få nog, o nösta steg blir en hög med höns!!! :D
När vet jag inte, men hellst innan hösten faller in!

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback