Keep on going!

Började dagen med att slappa!
Millan vaknade kl 5 idag med..konstigt nog!

Kanske är det hennes vaccination som börjar spöka lite så det är därför hon vaknar så tidigt, för annars sover hon alltid till halv 7 iaf. :-)

Så de blev att jag solade o lekte med Millan hela förmiddagen.
Sen klippte jag lite lugg på mig själv...
Nu har jag äntligen fått håret riktigt rött, och rödare ska de bli!
Avfärgade de först, för att sen färga de rött igen! O nu använder jag färgbomb i håret när jag duschat, efter att jag fick de tipset av min kompis. :-)

Lagade Middag som vanligt tills Pontus kom hem, o det blev fläskfilegryta med smak av soja & bulgur till de.
Tkr de e skeet gott med kinesisk soja i maten. :D

Ikväll har jag jobbat igen & sen tränat efter de!
Körde rygg/biceps idag!! :D skönt o komma igång igen...

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback