Midsommar!

Vi var med vänner på midsommarfest innan Östra Karup.
Marcus & Moa bjöd på potatis så tog man med kött själv, men
Bjöd dom på jorbgubbar & glass med tillbehör. :D
Jäätte gott! O de tyckte speciellt lilla Millan som frossade i gubbar! <3

Hon va verkligen sååå Duktig! Duktigare än någonsin.
Sprang fint o lekte sen spela hon lite radioapan, käkade & tillsist somna hon o sov hela kvällen!

Vi hade jätte trevligt & jag nykter som alltid!
MEN!!! Man har verkligen lika kul nykter som full.
Jag festade förra helgen & hade jätte kul.
Lika kul denna helgen nykter... O de ända som fattades var en hel bakisdag dan efter!

Man måste inte dricka alltid.. :D

Idag har Millans spruta börjat verka... Feber! :-/
Och pontus har fått feber efter att även pappa vatt sjuk!
Och det absolut konstigaste är att JAG ÄR INTE SJUK!
Det är alltid jag som blir sjuk först. Men inte denna gången.. Så nu går jag här o väntar på feber. Förhoppningsvis slipper jag... ^^ ;D.

Tack alla för igår!

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback