Oj oj oj va hett!

Dagens värme har iinte vatt kul!
Det har varit varmare inne i huset än ute och ute klara man inte va utan o få solsting... ^^ haha.

Körde en runda till äholm med familjen innan o käkade på pepelinos, men efter att värmen lagt sig kunde jag inte hålla mig från fettångesten!
Fick dra mig ut o träna lite för o bränna
Några av alla kalorier man fick i sig av maten.

Måste sätt kul ut när jag hoppa runder här ute fram o tillbaka kl 22.00 på kvällen. Och för att få lite extra på köpet sprang jag 4 rundor med våra stora vedklabbar som ligger här längre ner o väntar på o bli hemburna. Haha...

Fick även besök av en liten kotte som jag kunde fota lite. :D

Så nu e jag svett igen, & trött efter ännu en tidigt morgon med Millan.

Kalldusch, sen sängen!! :D

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback