Snart klart!!

Idag har Pontus kommit ännu lite
Längre på Altanen! Och jag har faktiskt hjält till med både skruvande & sågande! ^^ haha.

Mamma & joakim kom upp o grillade med oss & hjälpte till o hålla ett öga på både barn & hund!

Lilla Kokos frös nu på kvällen men ville inte va inne själv såklart, så jag fick bädda ner sötnosen i en filt så sov hon där medans vi höll på. :-)


En sak till!!!
FÄSTINGHALSBAND!!! Funkar INTE!!

Alla våra katter har fått vars ett och bara ett sånt kostar 145 :- på lantmännen. Ska hålla i 3 månader, dvs hålla borta fästingar. Funkar det är det ju värt pengarna, men att lägga ut sååå mkt pengar när de inte hjälper ett jävla skit e sjukt!!
Pante är ute dygnet runt nu o kmr bara hem snabbisar o sticker igen så därför har jag inte samma koll på han som när han sover hos mig på natten.

Men nu kände jag att han hade fullt med bulor runt halsen!!! UNDER FÄSTINGHALSBANDET SATT 9 fästingar!!
Stackars killen hade så mkt klia så han rivit bort pälsen kring fästingarna & fått små sår runt om!

Hur dåligt är inte de? Att ta så sjuka priser på nått som inte funkar!

Så jag säger bara köp ALDRIG..!!!!! Fästinghalsband!
Utan kör istället på droppar....

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback