En busig Millan!

Hon lyckas hela tiden med dom mest konstiga sakerna! Haha.
Fastnar lite överallt o skriker Maammaaa! :D

Läkaren ringde innan och sa väll inte sådär jätte mkt. Han verka mest stressad!
Men han skickade oss på remiss till barnkliniken i Ängelholm där dom ska vidare undersöka hennes lilla mage!
Hoppas nu på en snabb tid & tills dess att dom tagit alla tester som ska tas så ska hon äta helt normalt som hon alltid gjort.
Slutar vi med gluten redan nu kan tarmen börja läka och proven visa fel så därför får hon njuta av mackor & pasta ett tag till. :-)


Jag känner mig dock lite förvirrad då jag igår satt o sökte angående välling & gluten!

TYDLIGEN.. Kan vällingen ha påverkat att hon utvecklat gluten eller fått det tidigare än hon hade fått om hon inte drack välling, då man inte ska ge de mer än högst 3 ggr om dagen!
JAG FRÅGADE BVC när hon började dricka välling om varför hon va så smal.
Dom svarade - hon e helt normal & de e bara för hon e lång!
Jag frågade: hon äter mest välling nu, men klarar hon sig på de?
Dom svarade - jaaa.. Ge henne de så länge hon vill ha de ist för mat! Hon klarar sig på bara de!

Men när jag läser på internet så innehåller inte välling tillräckligt med näring & dessutom FÖR MYCKET GLUTEN!!
Så nu varierar jag iaf mellan fullkorns & majsvälling så de inte överskriver dagsrekomendationerna av gluten på de iaf!
Meen.. Jag har massa ångest när jag tänker på att det finns en chans att det är därför hon utvecklat eller fått gluten tidigare än hon annars skulle fått. :-(

Stackars min söta tjej!

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback