MysMillan!

Min lilla tjej har ju varit hos läkaren & testat för glutenintollerans!
Tyvärr så hade hon höjda IGG värden vilket tyder på gluten!
Känns inte alls kul, & känner massa ångest när jag tänker på att hon ska behöva äta annorlunda mat mot andra när hon växer upp, att andras föräldrar måste göra speciell mat till henne
På kalas m.m, att jag kmr behöver laga glutenfritt eller dubbelt upp alltid framöver!

Än ska jag inte ta ut nått eftersom jag inte har pratat med läkaren än.
Men på fredag får jag iaf veta vad som kmr hända framöver!

Igår la sig iaf Millan i min famn o somnade!! Sååå mysigt!
Sen la jag henne i soffan o satt bredvid henne o titta på tv. Så skönt de va o slippa lägga henne i vagnen! <3

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback