Personlig sittning!

Igår var jag & kära mamma åter igen på vår mediala utvecklingskurs!

Många är väldigt skeptiska mot allt vad andlighet innebär, och såklart väldigt befogat då många inte får uppleva hur det händer underliga saker runt omkring en som inte riktigt går att förklara!

Jag har alltid trott på att de finns en andra sida, men har innan ochså haft lite tvivel och när det har hänt saker här hemma och på alla andra ställen vi bott, så försöker man hitta olika logiska förklaringar till vad som precis hände,

Jag har vatt med om både radio som börjar brusa mitt i natten, fotsteg, rörelser i ögonvrån, förstärkare som stängs av m.m.
Och för varje grej som hänt så blir man mer och mer säker på sin sak.

MEN...! Igår hade vi övningar i personlig sittning där vi länkade till andevärlden & försökte få kontakt med nära & kära till andra i gruppen.
Jag säger bara - WOW! Det var nått av de häftigaste jag vatt med om.
Fick både själv kontakt med människor som kändes igen, & flera av dom andra fick kontakt med personer jag kände!
Mest spännande var det när dom fick kontakt med en speciell person och den personen berätta ochså att det var ... Som e här hemma o fifflar! :D

Så när jag körde där ifrån kände jag mig såå lycklig! Nu har jag äntligen fått bevis på att det verkligen finns på riktigt.
Jag e ochså stolt över mig själv att jag klarade av allt vad det innebär!

Nu tycker säkert många att det är extremt löjligt detta! Men jag tycker det är jätte kul att utforska medialt, & jag är jätte intresserad av de!
Detta kommer jag fortsätta med föralltid & det krävs myyycke träning så här ska de minsann övas!!


När jag sen kom hem hade min fina sambo gjort räkmackor till oss! Riktigt gott va de! Du e bara såå bra!! <3

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback