Vårig utedag!

Jag gick ut med Millan i vagnen & somnade henne ute.
Perfekt!! För då kunde jag städa hos kaninerna, mata dom & börja röja ut i det gamla hönsahuset!
Där ska ju till sist bo höns hos oss så därför får jag börja i tid o fixa där ute.

Där va dessutom mkt mer o byta ut än jag trodde, så de blir en helrenovering där ist. Ut med ALLT - sittpinnar, redena, och allt annat.
Sen tänkte jag själv bygga allt nytt o efter de med hjälp av älskling ska vi göra en utebur som sitter ansluten till innehuset till dom med. :-)

Ska även börja bygga kaninburar för fullt för jag har fått 7 stycken oplanerade men smått väntade kaninbebisar efter att Ninan & jätte lassen smet in till varandra för ett tag sen.

Blandning mellan en renrasig fransk vädur (med stamtavla) & en renrasig belgiskjätte (utan stamtavla).

Det blev 4 st troligen madagaskarfärgade & 3 st svarta/gråa. :D
Såå små golliga råttor!! :D
Mysig dag iaf!

Bilder kmr snart på bebisarna!

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback