Bilder från Kos!

Vi hade en jätte bra vecka med massa sol & bad!
Alla brände sig massor & va röda om vartannat.. :D

Vi for in till Kos stad 3 gånger för shopping & för ett restaurang besök med skiit god mat!
Första rundan gick vi hela vägen dit.. Ca 3-4 km. Mysigt men jobbigt i värmen. Haha.
Tyvärr var det inte så billigt o shoppa där men vi fynda ändå rätt mkt fint.
Både plånbok, väska, skärp, solglasögon & souvenirer.

Det blev bara stranden 1 gång eftersom
Det bara är en massa sten längs stränderna både där & på andra öar, och därför var de svårt o va där Med små barn.

2 av dagarna var det tyvärr molnigt, men ändå jätte varmt & skönt!

Och Vaarje dag spenderades såklart vid poolen så man kunde bli så brun som möjligt... :D

Nu är det skönt o va hemma igen & nu har jag nästa jätte roliga händelse att se fram emot! Vad säger jag inte än, men det kmr bilder när det är dax o avslöja vad det handlar om! :D

(bilderna kmr i flera inlägg efter varandra för jag har inte hunnit föra över bilderna till datan så jag kunde
Ladda upp alla i ett inlägg, utan detta får duga från mobilen.) :-)

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback