Fullt upp!

- Idag har jag först städat som jag brukar på fredagar.

- Sen jobbade jag några timmar och handlade lite mat på vägen hem.

- när älskling kom hem va han sugen på o snickra lite så han tog ett ryck o börja bygga en liten flyttbar uteplats till vårt lilla bord. :-) blev hur sött som hellst o det ser mkt trevligare ut nu än innan.

- Efter de for vi iväg o unna oss lite Pizza som fredagsmys.

- och sen under tiden som Pontus & pappa byta handbromsvajer på saaben så stack jag ner till gymmet o tränade lite bröst/triceps!
Huur skakig som hellst va jag idag... Haha. Märks att det vatt mkt nu i veckan. Men de e bara o pusha sig själv så flyter de på igen.

- resten av helgen e fullbokad med både tatuering, jobb, renoveringen här hemma m.m.

Kämpa, kämpa!! :D

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback