Helt galet mkt folk!

Stod i kö i säkert 30 min innan vi ens kunde börja rulla ut från hyllinge!
Tog en timme för att bara komma till hbg, sen körde vi av ledet innan de ens va framme i hamnen, eftersom vi skulle va hemma i tid.

Men Helt sjukt mkt bilar & tusentals människor. Där va kö i alla vägbanor på citygross parkering & stopp nästan ända ut till motorvägen.

Dock var de en efterlängtad&välbehövlig kväll med lite egentid & mys på stranden! :-)


Men! Jag blir så irriterad.... Ta åt er!! ->

Det är aaalltid nån som har ont av att man ibland får lite hjälp!
Jag säger bara sköt er själv o skit i andra!
Sluta va så jäkla avensjuka alltid & fatta
Nån gång att det är min mamma & vi har en nära relation, därför hjälper vi varandra! IBLAND inte alltid! Precis som alla har sina ---> egna --> mammor!!!! dom står nära & får hjälp av.
Har man dessutom rutiner för allt så barnen knappt behövs passas, gör de ju saken mkt enklare!!! Där har man ju isf bara sig själv o skylla...

Ooch...
- Tjänster ger gentjänster!

Tänker man mer på andra än bara sig själv o ställer upp när nån behöver hjälp, så får man ochså tillbaka med samma mynt....

Så ni kan börja med att va lite SNÄLLA & sluta kräva så jäkla mkt alltid!
Tacksamhet!!! Vet ni ens va de e..och e de verkligen konstigt ingen vill hjälpa till när de glöms direkt?
Tänk på vad ni fått & vad Som väntar inom de snaraste... Det hade aldrig hänt om inte det hade vatt för att hon ställer upp för er!

//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback