Lär dig livets stora gåta - älska glömma och förlåta.

Ta vara på fom du älskar, så länge du kan, ge varandra tid & kärlek & ta vara på den tiden du får!

Mina tankar har i veckan gått massor till en familj som förlorat en familjemedlem!
Och jag kan inte sluta tänka på hur mkt sorg & smärta dom går igenom just nu!

Därför tänker jag hela tiden på att vi måste va rädda om varandra nu, inte sen!

Varför va ovänner, varför inte uppvakta varann? Varför ska man inte göra de bästa nu när man kan?

Helt plötsligt kanske nån av ens närmaste är borta, och då vill man ju ha gjort så mkt som möjligt innan de e för sent!

Ge din kärlek, uppmuntra, uppvakta & visa hur mkt du älskar dom du älskar!

Den tiden finns nu, inte sen!! <3

//


Kommentarer
Ann säger:

Är det M som du tänker på i detta inlägg eller det är fler som lämnat livet i veckan som var? Det är skrämmande hur många änglar vi fått låna de senaste åren och man tänker mer och mer på vad man har.. :(

Svar: Det är en annan jag tänker på. Som tur är inte någon som stod mig så nära utan jag bara kände personen & dens barn, men det får en att tänka på hur mkt ens familj betyder för en. Och att man måste ta vara på den tiden man har nu när man kan. Familjen är verkligen viktigast...
Janniiike

2013-05-28 | 19:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback