Rensa rensa rensa!

Ja ogräset slutar ju aldrig växa så de e bara o fortsätta rensa nu.

Tog mig ett ryck & rensade stengäret från allt som växte ut & även den envisa murgrönan som trivs så bra där.
Sen nu i efterhand har jag faktiskt
Börjat fundera över om man kanske skulle låta murgrönan växa fram ändå. Dock inte över hela stengäret utan bara mellan stenarna.
För murgröna e ju faktiskt jätte fint o ha....
Och då slipper vi gå o rycka den varje gång den växer fram. ^^ haha

Men iaf.. Rensade även mina rabatter!
Lite av mina lökar jag satte i höstas har ju tittat fram o blommar, men jag har inte haft tid o sköta om dom så dom är inte jätte fina!

Ska iaf så nya blommor nu i dagarna! :D

I eftermiddag blir de först jobb, sen GYMMET!!
Som jag längtat nu efter en riktigt onyttig krängevecka i grekland!
Nu blir de minsann hårdträning & mest nyttigheter framöver! ;-)

//,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback