Underbara dag!

Vilket underbart väder det är idag!

Jag & fina Millan har varit ute sen kl 10 idag o myst.
Tog denna dagen till o bara fixa här hemma & sola så mkt de går med en liten busig tjej som absolut inte vill sitta still. Men man får ju jämnare bränna av att röra på sig! Bränner några extra kalorier med! haha...

Igår tränade vi ben/mage och nu ska vi minsann träna extra mkt den här sista veckan innan vi reser!
De e Såå läskit o ge sig iväg, men vi kmr ha en underbar vecka med hela familjen!

Nu ska jag snart fixa dagens middag sen Ikväll ska jag tatuera! :D

Imorron blir de nån timmes jobb & träning igen. :-) som tur är jobbar jag ute så kroppen får bränna lite även då.
Nu när de e fint väder kan man lika gärna lägga grund brännan här hemma innan man reser iväg där solen tar ännu starkare, så slipper man bränna sig för mkt när man väl e där. ^^

//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback