Ben/mage..

Åkte till gymmet efter morgonkaffet.... Så skänt o ha de avklarat redan på förmiddagen.

Körde ben/mage. 4 övningar per muskel..

Vi har ju börjat med ett annorlunda träningsschema som tränar hela kroppen ist för en muskelgrupp.
3 ggr i v, första passet heter A, andra B.

Alltså blir de ju A-B-A första veckan. Sen B-A-B nästa v. 

Men jag känner för att bränna fett mer än att främst styrketräna nu första månaden efter uppehållet. Så fort jag känner mig lagom slank går jag på bara styrka.. :-)

Så därför blandar jag kondition med styrka. Och använder då styrketräningen för att de ger bra förbränning av de, o inte bara för o bygga. 

De ska nog bli bra minsann... Måste ju träna hårt nu så ja kan kränga massa gott i jul samtidigt som jag har förbränningen på topp & tränar. ⭐️⭐️⭐️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback