Försök nr 100..

Nu är jag inne på ett nytt försök för o sluta med den där hemska nässprayen.

Har bara försökt sådär... Eeehm.. Kanske 100 ggr innan. ^^
Men idag hade mamma köpt en speciell kortisonspray som jag ska ta en gång om dan ist för min vanliga nässpray.

Så nu ska jag fanken klara de.

Har vatt beroende av nässpray från o till sen i 8an-9an. Men när jag blev gravid & konstant täppt i näsan så va jag tvungen o använda den flitigt.. Och efter de har jag inte kunnat sluta mer än att jag fått ner de till bara nått sprut
Om dan.

Men sen kmr nästa förkylning o då e  jag igång igen..

Ska iaf bli sååå skönt om jag slapp den där jäkla sprayen. Min stackars näsa måste vila...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback