Juuuuuulpynt!!

Jag började med o plocka fram julstjärnor m.m väldigt tidigt när jag va gravid. 
För då skulle jag föda i november & tyckte att de va skönt o få de gjort innan jag födde. 
O eftersom jag gick över tiden så hade jag iaf nått o göra då. ⭐️

Sen förra året skulle vi ha jätte stort kalas för Millan när hon fyllde 1, och då ville ja ha så mysigt som möjligt i nya huset, när många kom för första gången. Så då åkte grejerna upp i mitten på november... ⭐️

Samma sak blev det detta året så jag satte upp lite av pyntet innan vi skulle fira med min familj. ⭐️

O de blev såååå mysigt! Äännu mysigare än året innan, för nu har vi ju både målat om och möblerat om. ⭐️

Tomtar o sånt väntar jag med till förste advent, men de blev lite gardiner, stjärnor, dukar, krukor m.m som kom upp nu. ⭐️

O jag kan sitta o götta mig på kvällarna i skenet av mina älskade stjärnor!! ⭐️













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback