Lördag..

Vi har fixat här hemma idag i regnet. 

Älskling har tömt ur garaget så vi kunde putta in Cadillacen! Jääkla bil till o va tungputtad.. Haha. De va knappt vi klara de själv, men efter en kvarts kämpande och skyfflande av grus så gick de. 

Nu är den installad inför vintern. 
Vinterdäcken har ochså kommit på saaben så nu e de bara bmwn kvar... 

Jag samla upp skit ute omkring & plocka undan grejer.

Sen kom Joakim o skulle va här tills ikväll... Så han fick hänga med till gymmet med mig & Millan. 

Blev rygg/triceps idag. Skönt.. :D

Nu ska vi lördagsmysa till SOA o kanske de blir lite grytisar med aromat till de..^^ haha. 

Lägger även upp en bild på mitt ben som jag fyllt på lite mer. ⭐️⭐️⭐️







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback