Motivation..

Jag e så trött på mig själv...

Var fasen tar min motivation vägen???

Ja tränade jätte hårt halvan av detta året, började få snygga muskler & va smalare än på många år!
Gick upp 25 kg när jag va gravid & gick sen ner 30 kg, fasten ja byggde muskler ochså. 

Men bara sådär så orkade jag inte träna mer...
Och Nu har jag svårare än nånsin o komma igång igen. Ja tränar.... Ibland & älskar de. Men ändå orkar jag mig inte till gymmet regelbundet.

Jag vill komma igång ordentligt igen men ja bara kan inte hitta orken till o satsa helt fullt ut! Men jag vill, vill, vill! 

Jag ska fan träna lika hårt igen.. O snart e jag tillbaka där ja slutade! 
Jag MÅSTE..... Måste, måste, måste!!! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback