ROSA!

Jag ÄLSKAR rosa!!

O jag har alltid velat ha bara rosa/svarta tatueringar. 
Men pga att jag absolut inte tål röd tatueringsfärg utan får problem i måånga år efter att jag använt de, och för jag reagerat på både rosa & oranget så har jag inte vågat chansa!

Men sen tänkte jag idag, att jag har ju faktiskt några rosa som jag har tålt. Så varför inte testa med denna färgen.
Den är dessutom helt testad och godkänd vilket ingen av dom gamla färgerna va för de blev lag på de typ förra året.

Så nu chansa jag!!

FLIPP ELLER FLOPP! De återstår ju o se.
Antingen läker de fint eller så börjar de bubbla i huden på mig.
Så lite nervös e jag nu...

Men tål ja den så har jag gjort ett stort genombrott o då blir de baaara massa rosa i mina tatueringar framöver!

Synn bara isf att ja inte testa tidigare så ja kunde gjort rosa blommor på benet. För den blåa jag provade har ja reagerat lite på ändå, så då kunde ja likagärna testat rosa.

Men bätte sent än aldrig. :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback