Dagens tatuering.

Dagens tatuering blev på min älskade mamma! 
Äntligen blev hon färdig för lite mer ink. ^^ haha. Flera år sen sist! 

Det var Tack vare min bror, Pontus & min fina Mamma jag började tatuera. Min bror föreslog de som en kul ide, Sen erbjöd dom sig att betala ett nybörjarkit till mig. Sen drog de igång.

 O sen lånade mamma ut pengar för typ 3 år sen, så ja kunde köpa nya liite bättre grejer eftersom allt krångla (startkiten e bara skit).
Nu har jag själv uppdaterat alla mina grejer till skit bra så tatueringarna ska bli så fina som möjligt!
 Riktiga Mickey Sharpz maskiner för dyra pengar.🌸 

Sen skulle jag vilja förtydliga några saker! 

Jag tatuerar bara lite & när jag känner för de.  ⭐️
Jag lägger absolut inte upp bilder på tatueringar jag gjort för att locka kunder.
För jag gör de bara som extra för att de e min hobby.  
Utan jag lägger upp de för att jag tkr de e kul o visa upp dom för kompisar & andra.

E de nån som vill tatuera sig får ni självklart fråga. 😉 men jag väljer vilka motiv jag vill göra... Beroende om jag känner att ja klarar av dom & beroende på om jag har lust o tatuera just då. O Eftersom jag har Millan hemma kan jag inte tatuera när jag inte har Millanvakt, o därför tar de mkt tid från annat om jag har för många o tatuera. Oftast blir de kvällar & helger & därför kan de bli så att jag får flytta fram de pga andra saker som kommer ivägen. 
Och jag försöker hålla de till folk jag känner, kompisar m.m  i första taget, pga av att ja inte tatuerar så ofta o då skulle de genast bli lång väntetid på de. 

Jag gör heller inte för stora tatueringar. 
Utan jag vill hellst göra färdigt varje tatuering på en o samma gång och på ett par timmar. 

Ni kanske ser vad jag gjort & tkr att jag är duktig och absolut klarar av en svår tatuering. Men för att slippa för mkt press vill jag hålla de till mindre lite lättare motiv tills jag känner att jag blivit så pass duktig att jag inte behöver bli nervös för o göra nått fel. 

Detta va bara lite för att förklara, då jag inte vill göra nån besviken när jag säger nej m.m

Kram till er!🎀





//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback