Edblad's killsmycken!

Jag gav Pontus ett halsband när han fyllde år, med ett halsband från Edblad serien. 

Trodde från början att halsbandet skulle va en tjock men vanlig kedja till killar.
Men det va verkligen Jätte tjockt... Så pass tjockt att ja knappt trodde Pontus skulle vilja ha på sig de. 
Men ist älska han de o har de på alltid! 

Så när jag här om dagen satt o kollade på internet hitta jag att de även fanns armband & ring i samma Edblad serie.

O därför kunde jag ju inte låta bli o beställa de till min finis efter att han vatt så hiimla gullig på sistonne.
Ville först spara armbandet till julklapp men kunde ikke hålla mig (otålig), utan gav honom de direkt tillsammans med ringen. :D. 

Gjorde en överraskningslek med varm&kallt, fisk/fågel med några små fällor på vägen. En styck mysig kram, en god puss & ett litet choklad! :D

SNÄLLA JAG ÄR! 💋


//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback