Helgen...

Helgen har varit rätt lugn för min del. Fprtfarande lite slö & trött men tog mig i kragen o åkte på tjejkväll i fredes. 
Trevligt som tusan. :-)
Fick ett sött armband med de turkiska ögat som e för tur. Tack Alex. ❤️

Igår höll Pontus på med pannan & skorstenen heeela dan medans jag satt o snacka med Susanne, & Millan lekte med kusinerna. 
Sen passa jag Melanie på eftermiddagen & lagade en god, sen middag. 

Baconlindad köttfärslimpa med potatis & brunsås. 😜

Sen när allt va klart la vi oss i soffan o glodde Först "I spit on your grave 2".
FY FAN VA SJUK FILM! 

Ännu värre än ettan & den gjorde mig riktigt illamåendes. Verkligen ingen film för mig nån av dom... Fick blunda halva filmen för o slippa se alla sjuka våldtäcksscener. Usch va hemskt!!!

Sen börja vi kolla "Pacific Rim". 
SKiT BRA! 
Pontus somna dirr så ja kolla färdigt nästan hela. 

Imorse fortsatte ja kolla färdigt på den o sen ett avsnitt "Vikings". 

Nu e de barnprogram på tven igen... Millan som bestämmer. Haha. 😉









//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback