Höstpynt och mysig eftermiddagslunch.

KI lördes när jag & Emma satt o pysslade så fixa vi ihop vars en fin kärleksbok till våre kära sambos.




O den gav jag Pontus igår tillsammans med en pannkakslunch när han vakna.
Det är FÖRSTA GÅNGEN jag gör pannkakor sen ja flytta hemifrån. Första gången jag någonsin gör de helt själv med... Haha,
Jag är inte så glad för o äta de för de e ju en riktig sockerbomb med allt man har på för de ska bli gott. ^^

Men Ponta har tjatat om de måånga ggr, så ja tyckte de passa bra o överraska honom med.

Sen blev jag jätte sugen på o höstpynta när jag såg att Emma hade gjort de så jag sprang ut o plockade en massa löv o satte upp. Supermysigt med höstpynt!









//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback