JAG SOM TATUERARE! ✨

Jag funderar och funderar.... O Försöker komma på en lösning.

Jag är inte speciellt social som person & jag har inget intresse för o jobba som tatuerare på heltid pga allt ansvar & alla människor som jagar en då. 

Jag tkr de e jätte kul o tatuera, men bara när jag känner mig säker på vad jag gör... 

Så hur ska man göra för att kunna begränsa tatuerandet på ett bra sätt? Så ja kan fortsätta o göra de extra som en hobby utan nån press?

En person gav mig iden om att designa olika flashbilder som jag kan tänka mig o tatuera, o på så sätt blir det bara att jag tatuerar sånt jag tkr om och känner mig säker på.

Nu i nov-dec ska jag fixa nytt tatuerings/nagel rum i källaren, med egen ingång så jag slipper ta in människor i mitt hem alltid, där de kutar katter, hundar skäller & hoppar o jag kanske har disk på vasken som jag inte känner för o packa undan just då.. ^^ 
Där ska va barnsäkrat & finnas en egen lekhörna till lilla Millan, för att från och med då kmr jag tatuera mkt förmiddagar o då kommer Millan va med. Så alla jag tatuerar får va beredda på att hon kommer va med o underhålla oss undertiden. Detta ochså för att underlätta för mig då jag jobbar på kvällar ochså. 

Där kommer de kännas så mkt lättare. Och jag ska köpa hem en stencilmaskin framöver vilket kommer underlätta SÅÅÅ MYCKE!! För då slipper jag sitta i timmar innan o fixa stenciler...  Vilket ochså gör de mkt roligare.

Då ska jag komma igång o tatuera iaf minst 2 ggr i veckan & BARA tatueringar jag designat & ritat själv innan. 
Jag kommer lägga ut mina designer med pris här på bloggen & är någon intresserad så får ni skriva på facebook. E där inget som passar så får ni tyvärr hitta någon annan tatuerare... :-)
I enstaka fall, vid jätte små tatueringar eller för mina närmsta vänner/familj kmr jag tatuera efter önskemål, men för andra är de främst färdiga motiv som man får välja.

Många kanske tkr de e konstigt att jag sätter gränser så, men det är för mitt eget bästa & för att de ska gå ihop med min övriga vardag. För jag vill absolut tatuera, men jag vill göra de för att jag vill & tkr de e kul. Inte för att jag måste pga att någon tjatar o tvunget vill tatuera sig just nu.... 

Så fram tills efter nyår kommer jag ligga lågt med tatuerandet för att ha en lugn & mysig jul/vinter tillsammans med min älskade familj & för att bara vila upp mig och samla/träna upp en massa energi så jag kan ta nästa år med full fart & med mkt mer glädje än sista året! :D

Tack för ni läste & förhoppningsvis förstår alla vad jag menar. 🌟


Nu kan jag även lägga upp bilder på mina tatueringar. Det har blivit ett par stycken, o mer än hälften har jag gjort själv. ^^ haha. 
Dom flesta äldre behövs fyllas i & flera av dom e gjorda av kassa tatuerarare! (Dum som man e o går dit).

Kram ⭐️












Kommentarer
Ann säger:

Åh1 Blommorna på ditt ben!! FAN vad jag blev förälskad i det! ;) Kanske ngt till armen haha guud, ja du får komma med iddeer GÄRNA för du har liksom inga dåliga! <3

Svar: Tack. Kul att du tkr dom e fina. :D ja man kan sätta lite spna små körsbärsvlommor på armen med. :D
Janniiike

2013-10-16 | 18:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback