Mys i hembygdsparken.

Emma frågade om vi ville med till hembygdsparken idag. 

Först kände jag mig rätt dålig imorse, men efter en panodil & uttråkning pga strömavbrott här hemma så tvinga jag iväg mig ändå. O ja minsann så piggna ja till av friskluften... 

Kokos & taizob hängde med för kokos behöver verkligen komma ut vland andra djur. O de gick faktiskt väldigt bra mot vad de gör när hon ser grannhästarna här... Haha. Då blir honlivrädd. Men inte där... :D 

Så nu e jag hemma igen o har ätit lite knäckemackor, o millan sover snart så ja kan fixa middag t älskling.
Igång med lite tvätt & dammsuga. 

Sen kommer mormor & moster för Moster ska fixa naglarna... :D

Sjuk får jag va nån annan dag. ^^



(Såna höns vill jag ha!!! O Nästa år e de dax... ;D). 

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback