Ryck..

Fick ett ryck idag igen & tatuerade mig själv! 
De e INTE lätt o tatuera sig själv på armen för då har man ingen hand till o sträcka huden med. 
Men ja ska minsann klara o fylla underarmen på mig själv. :D

Gjorde bara linjerna idag så Millan slapp leka själv så länge..
Dock får ni inte se helt vad jag ska göra utan de kmr bild när jag har skuggat & gjort de färdigt. :-)

Annars har jag även jobbat idag, sen vatt o klippt mitt sledna hår & tränat. 

Har kommit igång ordentligt nu igen. Både jag & älskling, o de känns sååå gött. 
Motivationen som vatt totalt bortblåst sista månaderna har börjar hitta sin väg tillbaka igen. 
Nu ska vi testa ett nytt lite annorlunda schema o se hur de funkar.
Ist för o dela upp musklerna kör vi 2 olika pass, 3 ggr i veckan, med övningar som tar hela kroppen ist för bara en muskel. 

Äntligen har allt lugnat sig runt omkring så vi kan börja fokusera på oss, familjen, träning & att bara ha en riktigt lugn & mysig vinter tillsammans. <3

Framöver är det familjen & jag själv som går före. Om ja så måste skita i allt. För det har vatt för mkt på sistonne... 







//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback