Crazy dayz!

I fredes kom Calle & Emma hit så jag & Emma kolla film, medans killarna spelade. 

Lördes började med fix hemma. ( dom duktiga killarna målade kupan där uppe så nu e hela huset målat). 

Sen körde vi mot Höganäs vid 3 tiden för de va sista jänkerundan för i år!
Hade sketa kul i bilen när vi körde & rundan slutade på Tivoli i Hbg. 
Eva Eastwood, The goo Getters och ett band till uppträdde. 




Meen.... Det blir inte alltid som man tänkt sig.

Tack till Emma iaf. ❤

Dock tar man med sig olika saker, bearbetar på sitt eget sätt & går vidare. Man blir påmind om vad som är det bästa med livet! Ens barn!! ❤




Så igår vakna alla hemskt trötta. Dock sov dom andra rätt mkt längre än mig.
Jag somnade efter 3 på natten o vaknade med Millan kl 6. Iiiisch va jobbigt. But i made it...!! ;P

2 kalas klarade vi av & åt massa kakor & jätte god mat! Millan lekte med både store & lille Sebbe och med lilla Filippa! 
Gick o la mig så fort jag kunde när Pontus körde till jobb.
Sen fick jag sova ända till haaaaaalv 9!!!
Fast Millan vaknade redan halv 8 men låg fint bredvid mig o möblera om bland apparna i min mobil... Haha. 



//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback