Dagens tatuering




Kommentarer
Ann säger:

du nåste snart fixa det jag vill ha på armen!! Dvs om du vill göra den? :)

Svar: Haha jaa... Blir bara aldrig färdig till o börja på dom större tatueringarna. Iom att ja bara tatuerar ibland så går dom små före. Men får börja sskissa snart!! :D
Janniiike

2013-09-30 | 20:06:58
Ann säger:

ja men man kan ju börja så smått och ta lite i taget och bygga på succesivt. :)Eller vad sägs? :) Typ börja med några blommor lite utspritt och några fjärilar och nästa gång skuggor, blad krumelurer och annat skit man villha? :) Ja du fattar, kravet är inte att göra allt exakt på en gång. :)

Svar: Nä man kan ju göra den i omgångar, men problemet då e att jag bokar upp mig på samma person många ggr, så dom som ska göra små tatueringar som bara tar en gång som jag egentligen vill, får vänta. Men ja får se hur jag gör för egentligen vill jag vbara göra små tatueringar som blir klara direkt. Tatuerar ju bara nån gång i veckan... Men får rita upp nått när jag har tid. :-)
Janniiike

2013-10-02 | 21:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback