Inomhus målande.

Pontus har fixat färdigt foderna runt fönsterna idag.
Jag har målat lister/foder här inne.
Har inte fått fotat det färdiga resultatet i valvet så de laddar jag upp här imorron.

Nu får ni bara se bild på det vita jag
Målade på trät på den lilla extra väggen.

Busiga Kokos har dessutom börjat riva bort tegeltapeten på ena sidan, o de fick Busiga Millan syn på o drog av en ännu större bit. Så den ska nu bli vit ist.
Tapeten får sitta kvar så där blir lite struktur på de vita!

Det kommer bli SNYGGT! Har länge velat få bort tegeltapeten för den passar inte in.
O nu finns de en anledning till o måla den! ;P

För övrigt har jag jobbat idag & sen gått med hundarna en sväng. Och då fick jag reda på att Kokos tydligen Är LIVRÄDD för hästar! Hon blev så
Rädd att hon blev helt galen & sket på sig samtidigt. Stackaren... Haha! ^^

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback